Warszawa- miasto smrodu?

13 lip 2016

Witam, witam!

Pewnie się zastanawiacie co przyczyniło mnie do napisania tak (nie)kontrowersyjnego tytułu?
A więc moją odpowiedzią jest: podróż do Warszawy.
W końcu po 15 latach, udało mi się tam pojechać i muszę wam powiedzieć, że nie zawiodłam się i było nawet lepiej niż sobie wyobrażałam.


Mimo wszystko byłam zdziwiona zapachem, który było dane mi tam poczuć. Nie wiem, jak jest z innymi dzielnicami Warszawy, ale w większości miejsc, w których było dane mi być, śmierdziało. Wydaje mi się, że to jedyny mankament tego miejsca, bo samo miasto zachwyca. Już po samym wyjściu z samochodu mogłam zauważyć wiele narodowości, co jest dla mnie czymś cudownym, bo kocham czuć takie hm... "zróżnicowane"? Tak sądzę. Przechadzając się po głównych uliczkach można zauważyć wiele ludzi ubranych w dobrym guście, ale także zapracowanych biznesmenów.




Moim pierwszym przystankiem tuż po przejściu się uliczką, był Pałac Kultury i Nauki. Muszę wam powiedzieć, zdjęcia tego nie oddają, ale to przeogromna, robiąca wrażenie budowla. Gdy dowiedziałam się, że ktoś kiedyś zapragnął zburzenia pałacu, poczułam ukłucie w sercu. Jak można chcieć zburzyć coś tak fantastycznego?
Niestety nie udało mi się wejść do środka ze względu na mijający czas, którego w Warszawie miałam bardzo mało.



Stojąc przy Pałacu Kultury, możemy z boku podziwiać wielkie drapacze chmur, które dosłownie zabierają dech w piersiach. Może to tylko ja, ale uwielbiam patrzeć na te wielkie budynki, między innymi dlatego muszę kiedyś wybrać się do Nowego Jorku!


Idąc w stronę pałacu prezydenckiego, zauważyłam posąg Adama Mickiewicza! (#MICKIEWICZTEAM)
No i w końcu upragniony Pałac Prezydencki, który widziałam tak wiele razy w telewizji...
Wyobrażałam sobie jego okolice w totalnie innym miejscu, więc byłam bardzo zaskoczona.
Wokół pałacu w każdym miejscu znajdziemy żołnierzy pilnujących pałacu.

Wracając do swojego samochodu widziałam jeszcze wiele przyjemnych krajobrazów, które oczywiście uchwyciłam na zdjęciach!



No, ale czas wyjeżdżać :(
Papa, Warszawo!



A wy byliście kiedykolwiek w Warszawie? Co wam się tam podobało? Co zwiedziliście? Czy też wam tak śmierdziało? 
Czekam na wasze odpowiedzi pod postem! ♥

14 komentarzy:

  1. Ja tam uważam, że Warszawa to świetne i piękne miasto. Swoją drogą cudne zdjęcia, OBSERWUJĘ!

    Pozdrawiam, MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! :) Byłam w warszawie dwa razy i bardzo mi się tam podoba, chociaż ciągnie mnie raczej na wieś.
    Zapraszam:
    izagada.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
  3. niektóre miejsca w wawie są fajne, ale większość mnie przytłacza... obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również byłam niedawno pierwszy raz w Warszawie.. Całkowicie zakochałam się tym mieście ♥ Do Pałacu Kultury i Nauki udało mi się zajrzeć - jak będziesz następnym razem to polecam! Piękne widoki :)

    Świetne zdjęcia zrobiłaś! Pozdrawiam,
    vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku zazdroszczę, ja ani razu niestety nie byłam w Warszawie :/

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W Warszawie byłam ostatnio na wycieczce z klasą i też bardzo podoba mi się to miasto <3

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy byłam w Warszawie, nie czułam aż tak dokuczliwego smrodu. Wiadomo - spaliny samochodowe, jak w każdym, większym mieście. Poza tym... Najbardziej podobał mi się widok z Pałacu Kultury i Muzeum Powstania Warszawskiego. Świetne!

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nigdy nie byłam w W-wie. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w Warszawie 2 razy i w te wakacje chciałabym odwiedzić ją ponownie, może mi się uda :)

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam kilka razy w Warszawie, najbardziej spodobało mi się Muzeum Wojska Polskiego :) Ładne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdy jeszcze nie byłam w Warszawie :/, bardzo chciałabym pojechać

    ♡ maryjozwiak.blogspot.com ♡ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. warszawa to piękne miasto ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Im dalej od centrum, tym mniej śmierdzi :)(wiem, bo mieszkam)
    Hardjkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi mimo wszystko Warszawa bardzo się podoba :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia